28 Temmuz 2011 Perşembe

TUTKAL İŞİ(KASNAK İŞİ)BONCUKLU VE PULLULAR..

Daha önce ki yazımda bahsetmiştim tutkal işinden nasıl yapıldığından ve ayrıntılarından..pullu ve boncuklu olanlarıda var demiştim hatta...
Bakın var..:)

Burda gördüğümüz boncuklardan yapılıyor ama ben bu boncukların ismini bilmiyorum..tutkal işinde kullanabileceğim boncuk modelllerinizi görebilir miyim diyorum tuhafiye ya da boncukculara onlarda gösteriyor..
aralarında boşluklar bırakarak,boncukları tutkal damlattığımız yerlere koyuyoruz..
Arada boşluk olmadığı zaman sıkış pıkış duruyor güzel durmuyor..Amaaa
yok ben her yerini arada boşluk olmadan şıkır şıkır boncuklu yapmak istiyorum dersenizde kasnağa ipi sararken bir çivi boşluk bırakınız..böylelikle daha geniş kareler elde ederiz ve her yerini boncuklayabiliriz..öyle de güzel oluyor ben seviyorum:)


                

         Bu da pullusu..boncukluya göre daha az gösterişli..ince çünkü..ama zevkler ve renkler tartışılmaz..pullu olanları daha zarif bulan arkadaşlarımda var ..


                                          

                     Bu takımların temizliğine gelince,ılık su da elde yıkıyoruz..çok fazla incitmemeye özen göstererek..sonrada bir havlunun üzerinde kurumaya bırakıyoruz..
Dayanıklı olur mu sorusuna gelince evet olur..Denedim biliyorum..Kendime yapmış olduğum sehpa örtüsü benim yaramaz oğlumun ne oyunlarına konu oldu..ne badireler atlattı..yıkandı..durulandı..hatta gözden çıkardım bi ara..kötü davrandım örtüye..ama yine de bişeycik olmadı..sapasağlam..

20 yorum:

keskin makas dedi ki...

ççoookkk güzel olmuş elinize sağlık renklerde çok güzel:):):)

HOBİLEMELER dedi ki...

harika! ellerinize sağlık bir kez görmüştüm ve nasıl yapıldığını çok merak etmiştim biranda ampuller yandı tepemde deneyeceğim çok teşekkürler..sevgiler

bahar006 dedi ki...

Postlarını merakla bekler hale geldim Permaren, bu kasnak işine de bayıldım, ellerine sağlık:)

Noblesse dedi ki...

artık şart oldu bu kasnaktan alıcam.

SEVECEN dedi ki...

teyzemin kızı yapıyor böle şeyler,çok emek isteyen birşeye benziyor,girişteki resim çok güzel

PERMAREN dedi ki...

keskin makas çok teşekkürler:))

hobilemeler..kolay gelsin o zaman çok teşekkürler:))

bahar006 :))mutlu oldum bak şimdi hem de çok :))çok teşekkürler:))

dilek pehlivan yorumlarıma cevap yazmayı bitirir bitirmez geliyorum oraya o zaman..tamam seve seve zevkle;))


noblesse al bencede bi zevkli bi zevkli;))

PERMAREN dedi ki...

sevecen hoşgeldin canım benim:)evet zahmetli biraz ama napçan ekmek parası hahahahah:))))şakka :)girişteki resim??uyuyan ayıcık mı??yoksa son postun ilk resmimi??ama hangisi olursa olsun teşekkür ederim:))

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık bilgiler be emeklerin harika. boncukların rengide süper

neslihan dedi ki...

Ellerine sağlık muhteşem görünüyor.

PERMAREN dedi ki...

örgü çantam çok teşekkürler:))

neslihan çok teşekkürler:))

Elisi Defteri dedi ki...

Merhaba permaren, bunların plastik kasnakları var sanırım, rastladım sanki ama uygulanmışını ilk kez görüyorum ben. Özellikle yassı boncuklarla çok hoş olmuş. Paylaşımınız için teşekkürler deneyeceğim ben de, listeye aldım:) (elimdeki işlerden sıra gelirse tabi:)) liste her geçen gün kabarıp duruyor:))

MARİFETANE dedi ki...

mor boncuklarla da çok şık güzel bir örtü olmuş canım ellerine sağlık hayırı ramazanlar diliyorum..

*ssdesignbutik dedi ki...

ahh kuzum benım hiç görüşemiyoruz daha doğrusu yazıların gözükmüyordu bana yeni yayın yaptıkça bu gün gördüm
çok ferah bloğun içim açıldı.

BU arada bloğumda senın için bir mim var :)

hobivakti dedi ki...

Boncuklar örtünün havasını değiştirmiş, ellerine sağlık. Çok şık görünüyor. :)

perihan dedi ki...

merhabalar elişi defteri ben bu örnekten cok aradım yapılışını çevremdede yoktu yapanlar büyük kent olduğu için tahtadan kasnak bulması zor daha doğrusu bayan olarak sanayiye gitmesi malum .bu plastik kasnakları nerden bulabilirim ufak stopcularda varmıdır cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

yapılışinda kullanılan tutkal tekmi yoksa başka bir tutkalla karışımmı daha önce yapan bir kişi karışım olduğunu söylemişti teşekkürler

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

adsız yapılışında kullanılan tutkal tek..karışım değil yani.ilk defa duydum böyle bişey..ben polisan natura kullanmıştım ve hiç bir şey karıştırmadım..

aynur dedi ki...

siz bu resimleri yaptıktan hemen sonramı çektiniz yoksa kuruduktan sonramı ????

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

aynur hanımcım ben kuruduktan sonra çekmiştim fotoları..

Adsız dedi ki...

slm elinize saglik harika ve paylasiminiz icinde tessekür ederim bende cok merak etmisimdir nasil yapiliyor diye böyle elisiler almanyada yok bende türkiyeden siparis veriyordum ama simdi sizin sayenizde kendim yapcam insallah tekrar tsk ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...